Det tilbyder vi ...

360 grader rundt om atleten
Vi sparrer med atleter om træning, motivation, sponsorater og alt det, der ligger uden om sportspræstationen ud fra vores 360-graders-model. Det kan vi, fordi vi selv har sportsudøvere som rådgivere, der kender gamet. Også i forhold til de op- og nedture, der er i professionel sport, i peaks, i tider med skader, manglende motivation og efterkarriere. Læs Rasmus Kraghs tanker om modellen her.

360 graders sparring og rådgivning
Fordi vi har baggrund som atleter og i forbund har vi kompetencer og netværket til at rådgive atleten hele vejen rundt om sportspræstationen. Læs hvordan vi tænker 360 grader rundt om atleten her.

Pressehåndtering
Vores pr-eksperter leverer pressehåndtering og rådgivning til at få atleten i de rette medier. Vi hjælper atleten med at blive optimalt rustet til at udtale sig i medierne, både i gode og dårlige sager.

Sponsorater
Vi hjælper atleten med at afdække mulige sponsorater, med at pitche på sponsorer og med at tilrettelægge og aktivere sponsoratet, så finansieringen er på plads, og så sponsoren får noget for sin investering.

Digital Rådgivning
Vi hjælper med at få alt digitalt og alt på sociale medier til at spille optimalt. Vi trækker på en række gode samarbejdspartnere inden for hjemmesidekodning, grafik og design, hvis det ligger uden for vores egne kompetencer.

Krisekommunikation og Issue Management
Vi er specialister i at tackle kriser og shitstorms på tværs af digitale medier og traditionelle medier. Vi hjælper dig med at håndtere krisen ved hjælp af efterprøvede værktøjer og modeller. Vi tilbyder rådgivning døgnet rundt blandt andet i samarbejde med Krisespecialisterne.dk

Kurser, netværk og træning
Vi afholder løbende workshops, kurser, træning og netværk omkring atleten og for forbund. Lige nu har vi kurser både for atleten, atletens team og for forbund. Se mere her.

Events
Vi understøtter sportspræstationen eller eventen, så den aktiverer fans, følgere og får rækkevidde. Uanset om det er et Live-koncept fra Mount Everest eller et motionsløb, der skal ud over sociale medier, livesendes eller der skal skabes inddragende koncepter, der sikrer flere deltagere og gladere deltagere. Læs hvordan vi tænker events.